dinsdag 20 april 2010

Sarah en Nicole dus:

Ik heet Sarah ik ben 15 jaar ik ben half Pools en half Marokkaans ik woon in noord bij me moeder. Ik hou van uitgaan en chatten met vrienden. Ik hou van turnen en dansen ik deed vroeger aan turnen ik deed 1 x mee aan een wedstrijd en ik vond het echt leuk maar,ik stopte der mee omdat ik ging verhuizen en het was te ver voor me. Ik heb een beste vriendin Nicole we zijn altijd samen en we praten over alles en nog wat ik vertrouw haar helemaal ze is net als een zusje voor me en ik moet dit schrijven voor me stage en dit is pas me 1ste dag en vind het nu al leuk.


Ik ben Nicole, en ik ben 14 jaar. Ben Colombiaans, en woon in

IJburg, Ik hou der van om te gaan internetten en muziek luisteren, in Mei

ga ik verhuizen naar Spanje omdat mijn moeder daar wilt wonen

Jammer genoeg. Me beste vriendin is Sarah omdat ze echt altijd met

Mij is en gewoon een leuke vriendin is om te hebben.

We moesten stage lopen, en dat moesten we nou hier doen.

NoWhere is echt leuk hier al 1e dag en ik heb het al naar me zin

Hopelijk blijft het ook zo. We moesten een weblog maken maar ik ging ff

Snel iets vertellen over mezelf, en dan nog over de 2e stagiere Sarah.

Mijn favoriete muziek is Reggeatton, House en gewoon verschillend.

Geen opmerkingen:

 
Free counter and web stats