woensdag 14 april 2010

FADOUA @ NOWHERE

Lieve Blog van Nowhere, PART2

Hier ben 'ik' weer, Fadoua aka stagiaire van Thomas aka singer aka up-coming-DJ aka Singer-songwriter(?)
Nu denk je: Hè, is zij zó veelzijdig
Nu denk ik: I'm trying ..
Even een terugblik op gisteravond at the workshop Pop-Songwriting met Reverse & Ado'nis,
't Was druk! 't Was hard en de deelnemers waren erg talentvol; kortom: een bak vol met creatieve mensen. Dope rappers, singers en producers.
En de typische mensen waren niet aanwezig, iedereen had zijn/haar eigen flow. Ik ben er écht heel enthausiast over. En ik dacht nog zo: één les, maar die knop is na gister 180°C gedraait.


Verder waren er nog andere workshops: Yoga, Lyrical Hiphop (dansen), Fashion, etc
Iedereen die hier komt vind Nowhere 'the movement'
Jij ook toch?
Zo niet: Maakt t je 'movement', want hier pak je je kansen om jezelf te laten 'groeien' als up-coming(vul zelf hier in wat je wilt worden)

'Er is er één (morgen) jarig HOERA HOERA
dat kun je wel zien dat is NOWHERE
dat vinden wij allen zo prettig jaja
en daarom is er een feest..
Nowhere leven lang HOERA HOERA
Nowhere leven la-hang HOERA HOERA
Nowhere leven lang HOERA HOERA'

Zoals de meeste weten wordt Nowhere morgen 5 jaar
GEFELICITEEEEEEEEERRT =)

OOOJA: VOLG nowhere op twitter: http://twitter.com/ThomasNowhere
..en mij natuurlijk ook: http://twitter.com/fadouaaa
(dit keer gewoon omdat t leuk is)



Love, Fadoua

Geen opmerkingen:

 
Free counter and web stats