maandag 19 april 2010

1e Dag @ Stage NoWhere.















Ik heet Sarah (l) en ik moest van het Huygens College stage lopen samen met Nicole (r) in NoWhere. Aangekomen wisten we nog niet waar het precies was, ging Nicole Thomas bellen, en vertelde hij waar het precies was niet ver eigelijk van me huis. Dus we waren der, even aanbellen en de deur ging open, kwam Thomas naar beneden en gaf ons een korte rondleiding, en vertelde ons wat het allemaal precies inhoudt.

Hij ging ook veel aan ons vragen stellen zodat hij een beeld kreeg van wat we precies leuk vinden. Dus toen later, gingen we even zitten beneden en ging hij ons even paar dingen vertellen enzo, dus toen ja moesten we naar boven en op computer een weblog maken zoals dit dus, en dan schrijven wat je allemaal doet enso en wat je lievelings dingen zijn, ik heb nu ff alles verteld wat ik vandaag heb gedaan.

Nou mijn lievelings kleur is, blauw,paars, en mijn lievelings eten is spaanse eten, verschillend ik eet wel alles. Heb eigelijk geen lievelings film maar wel welke soorten ik het leukst vind en dat is Horror films, en Comedy. ehmm.. Wat kan ik nog meer zeggen, over Nicole kom je zo wel te weten die gaat het op der eigen weblog plaatsen.

Wat ik later zou willen worden is echt een Tattoo Designer, alleen als mensen dit horen denken ze meteen van ja ga je het ook plaatsen en je wordt er verslaafd aan maar neej, als je het niet wilt dan doe je het ook niet 1tje is niet erg, maar niet duizenden over je hele lichaam, dus ja Jullie moeten een keer Miami Ink kijken die zijn het best. Nou dat was het een beetje Volgende dag weer een blogje.

Geen opmerkingen:

 
Free counter and web stats