dinsdag 13 april 2010

FADOUA @ NOWHERE

Lieve Blog van Nowhere,

Gister begon het allemaal; hét begin van een groot dilemma.
Zoals jullie weten worden er vele workshops gegeven @NOWHERE
Dus ik dacht: waarom maak ik daar geen gebruik van?
Oja, de ik-persoon stel ik even aan jullie voor:
'ik' ben Fadoua, 16 jaar en ik loop voor een weekje stage bij Thomas @NOWHERE.
ik zing, heel veel, maar school gaat voor, zegt mama..
Maar genoeg over mezelf, terug naar het verhaal (over mezelf..)
Om 18.00 begon de zangworkshop van Karima, waar ik inmiddels vaste klant ben
maar ik wilde daar verandering inbrengen, dus deed ik, dacht ik zelf, eenmalig mee met de DJworkshop van DJ Abstract (die op dezelfde tijd plaatsvond)
Dat was dus écht heeeeeeeel hard.(Check dat filmpje over DJ Abstract een paar filmpjes hieronder)
Volgens mij voel je het al aan komen =O
(zo niet:) zingen bij Karima of dj'en bij Abstract?
Moeilijk..
Maar gelukkig heb ik nog 6 dagen om een beslissing te maken!
Tot die tijd ga ik nog een paar andere workshops volgen zoals:
popsongwriting met Reverse & Ado'nis (vanavond).
En nog de hele week @NOWHERE stage lopen, hartstikke leuk, ofcourse

OOOJA: VOLG nowhere op twitter: http://twitter.com/ThomasNowhere
..en mij natuurlijk ook: http://twitter.com/fadouaaa
(om tips te geven over m'n dilemma of gewoon omdat je me wilt volgen..)

Love, Fadoua

PS: toch nog even een shout out naar Thomas.

Geen opmerkingen:

 
Free counter and web stats