maandag 8 februari 2010

Stage @ NOWHERE!

Wie zijn wij, en wat doen wij bij NOWHERE?

"Ik ben Farhad Khan (links) , van het Huygens College aan het Overtoom. Wij lopen stage bij het NOWHERE, waar er verschillende workshops worden gegeven. Workshops zoals: DJ workshops, Graffiti workshops, Fashion workshops, Fotografie en nog veel meer leuke dingen! Samen met mij loopt stage...Danny Guan. Hey Danny! Vertel is wat ons over jezelf?"

"Ik ben Danny Guan (rechts), ik ben 17 jaar oud en zit op het Huygens College. Op het Huygens College volg ik ICT en later wil ik ook er wat mee gaan doen. Ik hou van anime's kijken, ik ben vaak achter de computer dan chat ik met mijn vrienden en dan spelen we online games."

"Ik ben dus Farhad, en ik zit ook vaak achter de computer, Danny en Ik spreken vaak met elkaar op Skype, met mede-klasgenoten. Meestal spelen we dan een online game. Dus ja.... we lopen hier een week stage en nemen wij het weblog over voor een week. Dus...Stay Tuned zal ik maar zeggen, want het wordt een knallende week met allerlei verschillende informatie."

Geen opmerkingen:

 
Free counter and web stats