dinsdag 9 februari 2010

Dutch Talent.



101barz op je beeldscherm boy! Wie zegt dat Nederland geen talent heeft? Bekijk deze film, ijskoude lines voor jou in het winter! Black soul en Kainslim op je beeldscherm, ze rappen in het Engels. Over verschillende dingen, een heel interessant film/lied om the horen/bekijken.

Farhad: ''Ik vindt het een hele mooie lied, vooral omdat ze niet over dingen rappen die helemaal niet van belang zijn. Bijvoorbeeld: Ik heb dit en dat gedaan, ik ben een gangster, etc etc. Zulke muziek is niet echt mijn smaak, ik hou meer van rappers die rappen over het leven, neem Immortal Technique als voorbeeld. Dat is nou -mijn- smaak.''

Danny: ''Ja, ik vond het niet echt zo leuk. Maar misschien omdat ze in het Engels rappen.''

Geen opmerkingen:

 
Free counter and web stats