vrijdag 20 november 2009

Trek je agenda en walk with me

Op 18 (d'r staat 11, maar ik weet nu vrij zeker dat het ACHTTIEN wordt) december gaan we met de workshop ABCD'ing Studio-K op stelten zetten. Je ziet het vanaf 22.30 gaan we daar los. Tot 03.00. En iedereen kan op de gastenlijst. Jong, oud en je tante mag ook mee (als ze lekker is).
13 December sluiten we het workshopseizoen af met presentaties van al het werk uit de workshops. Het woordt "presentaties" klinkt een beetje suf I know. Maar ik ga echt hard op deze evenementjes. Iedereen is altijd een beetje zenuwachtig om te performen. Er heerst een sfeer een beetje als op het CBR als je rijexamen doet. Maar dan met lekker eten en drinken erbij. Paar celebrities. En leuke shows van je vrienden en vriendinnen. Ik weet niet hoor. Ik zou eigenlijk helemaal niet weten waarom je hier niet naar toe zou moeten gaan.
Ik weet niet of je al een nieuwe agenda hebt (ik niet, daarom heb ik een lege pagina van m'n oude gepakt ter illustratie) maar op 1 februari introduceren we het WINTER workshopseizoen. Zet dat er vast in.

Geen opmerkingen:

 
Free counter and web stats