dinsdag 17 november 2009

Chat

James

lokaal 2 was leuk man, briljant klaslokaal is dat. Wij hebben helemaal geen computer nodig

14:44Thomas

Haha. Hoe ging het gister?

14:44James

was weer heerlijk

14:45Thomas

Heerlijk zelfs?

Ja hoor.

14:45James

ik heb genoten de leerlingen hebben genoten

14:45Thomas

Lekker hoor.

Hahaha

14:45James

hahhaha ja man

ik leer veel van die shit

14:45Thomas

Wat dan?

14:45James

papi'hebben echt talent

papi's

we zitten nu een beetje bij het creƫren van personages om in je column te betrekken

dus dat je een hele familie verzint

die mensen komen met geniale shit

14:46Thomas

Hahahaha.

Zoals ooms die zich bezigen met dierenseks

honden en haviken ofzo toch? wat was het?

14:47James

iedereen ging gisteren naar huis met pijn in de buikspieren van het lachen

14:47Thomas

Shit. Goed man. Jammer dat ik daar niet bij kan zijn.

14:47James

ja nee die hond heette havik of zo

14:47Thomas

O.

Hahaha.

Kan ik al ergens wat lezen?

14:47James

ik zal even kijken

jonas had wel wat online staan

http://legolasmap.blogspot.com/

ze hebben allemaal een blog aangemaakt waar ze dan het huiswerk moeten posten

maar dat vinden ze allemaal nog een beetje eng

wat begrijpelijk is, maar we komen er wel

14:48Thomas

Hahaha. Soor van plankenkoorts.

Jonge.

Je bent lekker bezig!

14:49James

ja maar ik vind het ook echt leuk

voor de klas staan met een kop koffie, opdrachtjes geven, lekker kliederen op het bord

en dan om te zien dat die gasten ook echt beter gaan schrijven en het leuk gaan vinden

shit is master

14:50Thomas

Hahaha. Goed man. Die column over wortels.

Dat is naar aanleiding van je workshop?

14:52James

ja dat was de eerste opdracht, ze zouden eigenlijk nog twee andere opdrachten op de site moeten hebben staan, maar dat komt nog wel. Ben al blij dat ze zo goed meedenken tijdens het brainstormen en verzinnen. Dat ze inzien dat je als je schrijft alle vrijheid hebt. Vurrr schreef gisteren iets over dat zijn oma een robotfetisj had, shit was belachelijk geniaal

14:53Thomas

Hahahaha. Tof man. Misschien moeten we die columns ook gewoon bundelen ofzo?

14:53James

ik zal het aan die gasten vragen

14:53Thomas

Ja toch?

14:53James

maar het is natuurlijk wel een mooi eindresultaat

maar ik moet echt even props geven voor nowhere

Geen opmerkingen:

 
Free counter and web stats