woensdag 13 april 2011

GOLDIES BAND: BY ROYAL APPOINTMENT


D'r is een tv show op de BBC die ik heb gemist, maar die ik ontzettend graag wil zien. De show is een initiatief van Goldie, de man hieronder op de foto. En hierboven met His Royal Highness Prince Harry, maar daarover zo meer.
Goldie is een pionier van Drum en Bass. Dit was een van de eerste D&B nummers die ik ken en by golly wat een sick nummer.
Nu is 'ie een project gestart waarin hij met jong muzikaal talent een concert op Buckingham Palace produceert. Die talenten komen uit alle hoeken en gaten van de Britse samenleving en in drie afleveringen van een uur wordt het hele avontuur in beeld gebracht. En hoewel ik eerst de afleveringen had willen zien, heb ik toch al naar het eindresultaat gekeken. Grand. Just GRAND!

1 opmerking:

Maartendub zei

Ik heb hier de eerste twee aflevering gekeken http://megarapid.net/forums/t/916176.aspx

 
Free counter and web stats