woensdag 26 mei 2010

Heng heng wieuwwww

Zo weird hoe grappen bizar ver uit de hand kunnen lopen. Neem nu Vinnie Donnie en Sjakie. Die gasten (of tenminste twee daarvan) ken ik als best wel serieuze gasten. Gasten die best wel hele irritante/grappige (maar na een minuut vond ik het niet grappig meer en het ik het uitgezet) nummers maken. Gasten die clubs kapot maken met fokking harde New Cake. Gasten die het genre New Cake hebben bedacht, vinden ze. Gasten die waarschijnlijk deze zomer op alle festivals in de wereld te zien zijn (ok, misschien is dat een overstatement, maar op veel festivals zijn ze wel te zien. In ieder geval voor een uit de hand gelopen grap.) Wat moet ik daar nu van vinden. Ik kan niet anders dan er respect voor hebben. Denk ik. Check hier hun nieuwe Viddie.

Geen opmerkingen:

 
Free counter and web stats