vrijdag 15 januari 2010

Interview

Check deze. Ik ben wel eens geïnterviewd. Voor workshops of door stagiairs. Soms ook voor radio, bladen of tv. En altijd denk ik achteraf: ik had het beter zo moeten zeggen. Overall spreken voor publiek is echt een kunst en ik zou d'r persoonlijk wel graag echt goed in zijn. Iemand die daar erg goed in is, is Jay-Z. En ik post dit niet alleen omdat ik fan van 'm ben (en dan bedoel ik niet dat ik posters aan m'n muren heb ofzo), maar ik geloof echt dat als je hem interviewt en je schrijft letterlijk op wat ie zegt, dan kun je 't gewoon publiceren want dan is je artikel klaar: helder, duidelijk, quotable. En zowieso. Dit interview stond op deze website, met alleen maar toffe interviews. Check dat voor de grap eens.

Geen opmerkingen:

 
Free counter and web stats