woensdag 14 oktober 2009

Courgette 2.0

Stel, het is een drukke straat. Stel het is donker. Stel de straatlantaarn boven je knippert aan en uit. Stel het is koud. Stel je staat al uren te wachten op iemand. Stel het regent een beetje. Stel je komt net twintig cent te kort voor een koffie verkeerd. Stel je bent je paraplu in de tram vergeten. Stel je weet niet waar je bent. Stel Stella loopt langs op een stel stelten.

En stel je ziet tientallen mensen binnen zitten, lekker warm, jou kant op kijken.

--- Glen geeft bij ons de workshop Play! Ik wou dat ik die kon volgen. Ik wind er geen doekjes om: ik ben fan van Glen. Ook omdat 'ie me f*kking goede tips geeft over hoe om te gaan met slaaptekort en alles. Ik ga zeker naar die voorstelling toe. Kaartjes reserveer ik dan hier.

Geen opmerkingen:

 
Free counter and web stats