vrijdag 13 februari 2009

Prijsvraag: L.O.V.E. Pinned Down

Dit zijn ze dan. Met veel dank aan Peter van Buzzworks en TOOLBOX winnares Anna van Lingen: "the Love Series". Uit voor Valentijnsdag.

Deze buttons wil jij ook. Dat kan. Mail mij (thomas@nowhere.nl) voor vrijdag 20 februari een liefdesboodschap toe (Nee hoor, hoeft niet aan mij te zijn gericht ;) onder vermelding van LOVE. Aan je vriend/-in, geheime liefde, vader, moeder, de wereld, Nowhere, whatever. De vijf meest originele boodschappen stuur ik twee setjes op (ook een voor je geliefde natuurlijk). En ik zet ALLE boodschappen op het blog - zet er ook bij hoe je vermeld wil worden, anders zet ik er "anoniem" bij!

Ze liggen in de winkel bij:

Subwalk Arnhem
Lilith Utrecht
Carhart Amsterdam
Zipper
Foam
Droog
The Shop / Mikosa / Henx
Lambiek
Exota
Hanazuki


1 opmerking:

Ilham zei

Nice dat ze in zoveel winkels liggen! Maar kvond die oorspronkelijke, getekende leuker..

 
Free counter and web stats